در حال بارگذاری ...
سه‌شنبه 3 تیر 1404

سامانه نظام پیشنهادات

سامانه نظام پیشنهادات

دستورالعمل نظام پیشنهادات


موارد ذیل در قالب پیشنهاد قابل ارائه نمی باشند:

  • انتقاد صرف از روش و استاندارد انجام کاری بدون ارائه راه حل؛ 
  • طرح شکایات از کارکنان یا واحدها؛ 
  • تذکر و یادآوری صرف برای انجام کارهای دارای روال خاص و معمول در دانشگاه یا واحد؛ 
  • ارایه درخواست های شخصی شامل ملزومات و نیازهای رفاهی، سخت افزاری، نرم افزاری و غیره؛ 
  • ارایه پیشنهاد جدید برای پیگیری پیشنهاد قبلی و یا تقاضای تجدید نظر در بررسی پیشنهاد قبلی؛ 
  • ارایه یک موضوع در قالب دو یا چند پیشنهاد به دو یا چند کمیته تخصصی بررسی کننده؛ (چنانچه پیشنهاد چند وجهی و مربوط به چند واحد دردانشگاه باشد، پیشنهاد باید به کمیته تخصصی مالک پیشنهاد ارایه و کمیته نظر سایر واحدهای مرتبط را استعلام نماید)
  • طرح یک اقدام بهبود در قالب چندین پیشنهاد بدون وجود توجیهات لازم (مثلا پیشنهاد تغییر یک فرم، یکبار برای بخش اول فرم، یکبار بخش دوم فرم و....).

پیشنهادهایی مورد بررسی قرار می گیرند که:

  • جدید بوده و جزء فعالیت های در حال انجام دانشگاه نباشد. 
  • دارای توجه لازم بوده و از نظر عملی قابل انجام باشد. 
  • قابل استفاده در دانشگاه بوده و یا به ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات در دانشگاه منجر شود . 
  • با قوانین و یا مقررات موجود توافق داشته و در تضاد نباشد. 
  • اجرای آن از نظر اقتصادی مقرون به صرفه باشد.
  • مبهم نبوده و جزییات آن حتی الامکان بیان شده باشد. 
  • نوآوری داشته و تکراری نباشد . 
  • به اصلاح و بهبود روش های انجام کار منجر شود . 
  • راهکارهایی را جهت استفاده بهینه از منابع ارائه نماید . 
  • تکریم ارباب رجوع را به دنبال داشته باشد . 
  • محیط کار را بهبود دهد.

ورود به فرم ثبت پیشنهاد